Sol.licitud d'alta de voluntari/a

La contrasenya ha de tenir un mínim de 4 caràcters
L'Associació de Voluntaris de “la Caixa”, la Fundació Bancària “la Caixa” (Obra Social “la Caixa”) i CaixaBank, SA tractaran les meves dades personals (inclosa la imatge) amb la finalitat de gestionar la meva sol·licitud d'alta com a voluntari i la meva participació en les activitats de voluntariat; promoure el voluntariat; enviar-me informació -fins i tot per mitjans electrònics- sobre activitats similars; complir les seves obligacions legals; i, si així ho desitjo, enviar-me comunicacions -fins i tot electròniques- sobre les activitats de l'Obra Social “la Caixa” i que poden estar ajustades al meu perfil. En el document volunt-text-legal2volunt-text-legal3
He llegit, entenc i accepto el "Tractament de dades personals"
Desitjo que Fundació Bancària “la Caixa” em pugui remetre’m informació de totes les seves activitats.
Registrándome como voluntario, autorizo a la Asociación de Voluntarios de “la Caixa”, a Fundación Bancaria “la Caixa” y a Caixabank, S.A. a realizar reportajes fotográficos y audiovisuales sobre las actividades de voluntariado en las que participe y a utilizar el material fotográfico y audiovisual en el que aparezca mi imagen.
Los reportajes y el material fotográfico y audiovisual en el que aparezca mi imagen podrá ser difundido en cualquier medio (TV, prensa, internet, etc.) y en cualquier soporte publicitario y mediático (folletos, pancartas, paneles, páginas web, memorias de actividades, publicaciones, reportajes, redes sociales, etc.) para promocionar el voluntariado. Mi autorización se otorga sin limitación territorial ni temporal y es completamente gratuita. Me comprometo a no solicitar ni reclamar ninguna compensación, pago, reembolso ni indemnización a cambio de esta autorización emitida libremente para la utilización de mi imagen.
Puedo revocar mi consentimiento en cualquier momento enviando un correo electrónico a responsableseguridad@voluntarioslacaixa.org.
Autorizo el uso de mi imagen por parte de la Asociación de Voluntarios de “la Caixa”, la Fundación Bancaria “la Caixa” y CaixaBank con el fin de promocionar el voluntariado en los términos expuestos.